mysfredag

jag och levent va på stan tidigare idag och fixade lite saker. för några dagar sen hittade jag en fredperry"jacka" på MQ som såg ganska najs ut. så idag när vi va nere gick vi och kolla om den fanns kvar och det fanns flera st:D tänkte köpa den, men vi vill ju ha pengar kvar till tallin osv.. så får se nästa vecka när resten av pengarna kommer om den finns kvar då, då tvekar vi inte:D hoppas, men dom kankse tar slut fort man vet ju aldrig. men då får det vara så..

när vi kom hem kom mamma och pappa förbi med köttfärs och sallad osv till tacos och massa kläder som vi har haft där ett tag. sen gick vi till ica och handlade lite gottii:) nu har vi precis ätit, jag sitter här och undrar om jag ska hämta lite mera mat haha tjockisvarning mmm.. och levent dammsuger, han är bäst min bajbiii:) när han är klar ska vi nog kolla på film. vi hyrde en komedi men jag minns inte vad den heter.. ha de braoo


Kommentarer
Postat av: Daniella

Malin jag saknar dig! Ring miiiiiig så vi kan ses!

2011-01-24 @ 14:03:52
Postat av: Daniella

Hej kvinna, hör av dig till mig!! Ring eller smsa mig så jag får ditt nummer för jag har bytt mobil så jag har inte ditt nr kvar :( Saknar dig!

2011-01-26 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0