-

nu är vi hemma. har vart hemma hos mig och sen handlat massa godis:) är skit glad just nu, har fått bra nyheter från af och fk.. nu ska jag äta glass sen ska vi spela bingolotto..

här är bilderna från ultraljudet. vi fick 3st men mamma tog en.




och en hand. den bjöd dom på:p





-

både jag och levent klarade oss upp imorse. va så jääävla trött men de gick. pappa kom och hämta oss runt 8. vi var ganska tidiga i sjukan, men det tog inte så lång tid innan det var våran tur:) de va jätte häftigt att se bebisen röra sig där inne. men jag var så jävla pissnödig och när hon börja trycka o grejjer höll jag på att göra ner mig.. hon ville ta mått påhuvudet men bebisen va envis och ville inte flytta på sig, envis haha. nej men de kändes helt sjukt och overkligt, jätte roligt. vi fick med oss 3 bilder hem. kommer lägga upp bilderna senare här också.

när vi kom hem beställde vi lunch, levent pasta och jag sallad. efter det tog jag en powernap och jag vaknade nyss. awesome. vi ska vell gå och handla om ett tag, godis osv för vi ska spela bingolotto idag;D sen förbi mamma och pappa.. mamma vill se bilderna sen ska jag nog hämta lite nytvätt och ta hem:)



-



omg

vill bara säga att jag har den bästa pappan i hela världen. skulle inte vara någonstanns utan han. så är det bara! tack för att du ALLTID ställer upp. även om jag inte alltid visar det så uppskattar jag verkligen allt du gör för mig.

är hemma nu hoss mamma och pappa. håller på att tvätta kläder. 3soppsäckar 1 ikea påse och två vanliga:O fyfaaaaaan alltså de helt sjukt va mycke kläder jag o lev har tsm alltså haha.
ska snart träffa soffan och hellen de visar sig när de blir. men snart hoppas jag. är skit hungrig, men vet inte vad jag vill äta:( ångest. nu ska jag kila, hörs..



'

vakna nyss. omg hur sjukt trött kan man vara igentligen?

Hängde med soffan och hellen igår. va otroligt roligt att träffa dom igen, de va ju ett tag sen om man säger så. Vi va först hemma hos hellen, snacka om allt oc inget typ. sen fick jag mat för jag va värsta hungrig.. hahah. sen drog jag och hellen hem till mig. fick se hur jag och min pojk bor sen hälsa på donna älskling såklart. donna blev ju lite kär i henne:( buuuhh.. haha nerå. lite senare ca 22.30 följde vi med hellen ungefär halva vägen hem, o fan de e ju ingen kort bit om man säger så. kom hem efter 1h. lång prommis blev de. däckade nästan på en gång.. kan de vara därför jag är så trött idag? aja whatever.;) idag ska jag nog träffa dom åsnorna igen. sen ska jag hem lite då och då för att tvätta det sista som är kvar. FAN va skönt de ska bli alltså.

imorgon har vi vårat första UL, ska bli häftigt och se. så de blir upp tidigt somfan. de här med att gå upp tidigt är ju inte min grej som ni kankse märkt. men imorgon ska det nog gå alldeles utmärkt:)


-

bloggtorka? mm. Har känt mig så stressad dom senaste dagarna pga av massa olika saker. Kankse man behöver gå och prata med någon om det? jag vet inte, det visar sig..

vakna nyss nästan. levent är i stan nu, men ska nog in dit om ett tag. får se om ja handlar nå nya byxor, får inte på mej ett enda par:( utom leggins hahaha.. nu ska jag kila, later


sjuk?

tror ja börja få feber eller något:( skulle haft möte idag kl12, men va tvungen att avboka för ja mådde så dåligt. sen gick jag och la mig bara för att vila en stund, sen råka jag somna och levent kom och väkte mig kl3 typ:O va jätte varm och kallsvettades och orkade inte ens gå upp:s men nu är jag uppe, vi ska åka till västerås och sova där så vi slipper ta bussen dit tidigt imorgon.. ska ta en dusch snart när levent har snaggat sig. sen ska jag vell hinna med och packa kläder och såntdär.. hoppas alla har en god jul imorgon, för de ska jag:D..


snöööööö...

Vakna nyss och kollar ut genom fönstret.. mer snöö:( nää fan ja orkar inte haha. igår va de ju sjukt jävla kallt, nästan som man avled usch.. ska ha möte om en timme, men ja vill ju knappast ut nu.. julafton imorgon, dom här veckorna har ju gått jätte fort;o kommer fira på nästan tre olika ställen, men de blir säkert roligt:)

16+4 v

pizza

rebecka va här med sin bebis men dom drog nyss, längtar efter min:) men de va trevligt somvanligt att träffa henne.. nu har jag och levent beställt pizza, är skit hungrig. sen ska jag ringa pappa och be han komma hit med dammsugaren så jag kan dammsuga här hemma, har blivit ganska stökigt..

12.27

godmorgon folk. vaknade för en liten stund sen av att min vän daniella ringde. pratade i någon min, roligt att höra från henne=) va ett "tag" sen haha.. dom hade fått jullov nu, skönt. Jag har ju haft lov kan man säga sen hm september kankse? börjar ju bli lite rastlös. Sitter nu i  soffan donna ligger söt somvanligt och levent spelar fifa nääääääää inge ovanligt hehe. ska strax ta en dusch, för idag ska jag träffa en vän.. och förresten så blev vi klara med alla julklappar igår, nu kan jag äntligen andas igen:D haha känns jävligt skönt..

21 dec..

Snart julafton:D herregud vad tiden går fort.. skulle haft möte med min jobcoach tidigare idag, men ingen dök upp:S hmm, väntade ca 30min.. efter de gick jag hem till mamma och åt mat. sen kom pappa och då åkte vi alla och köpte en julklapp till min underbara pojkvän. hoppas han blir glad:) kom nyss hem, levent sitter och spelar fifa somvanligt. men vi ska snart åka till stan för dom hade nån grej och stan ska vara öppen till 9 tydligen, roligtroligt.

.,.,.,.

mår jääättte illa=( tänkt att ja ätit för mycke.. men sen kom ja på att jag inte alls ätit mycke idag, daa.. haha


oohhh..


http://se.babycenter.com

09.29

godmorgon.. pigg och glad är man ju=o not. har möte i stan om ett tag, annars skulle jag aldrig vakna såhär tidigt. levent ligger och sover som en ängel:) haha ser fett mysigt ut vill också lägga mig i sängen.. men näää:D pappa kommer och hämtar mig om en stund, så jag måste klä på mig och ta ut donniii.. hon ligger här bredvid mig så söt hon är:*



älskliiiiiiiing när hon va bebiiiiiiis, nu är hon inte så liten längre.. man vill bara krama om henne håååårt:D




(15+3v)

lördag

så jävla seg dag... har inte gjort så mycke, bara fixat med kläder osv. levent är o handlar nu:p när han kmr tillbaka ska vi vell gå hem till mej, :O aaa hur många hem har jag igentligen heheeuehueueh. jag blir galen snart, för idag är det min fjärde dag rökfriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. helt jävla otroligt...... =)=) nu ska jag kolla på narnia som går på tv, jette ruligt faktiskt. jag vill att donna kmr hit o myser med mej men hon ligger vid dörren o väntar på att lev ska komma hem, åå sötizen<3

ohhgood

idag är de tredje dagen som jag är rökfri:O amazing.. levent har vart borta hela dagen i stan, men han kmr snart hem. men pappa är här just nu o försöker fixa dom nya kanalerna till tv.. men de går inte så bra får jag lov att säga.. haha.

RSS 2.0