12.27

godmorgon folk. vaknade för en liten stund sen av att min vän daniella ringde. pratade i någon min, roligt att höra från henne=) va ett "tag" sen haha.. dom hade fått jullov nu, skönt. Jag har ju haft lov kan man säga sen hm september kankse? börjar ju bli lite rastlös. Sitter nu i  soffan donna ligger söt somvanligt och levent spelar fifa nääääääää inge ovanligt hehe. ska strax ta en dusch, för idag ska jag träffa en vän.. och förresten så blev vi klara med alla julklappar igår, nu kan jag äntligen andas igen:D haha känns jävligt skönt..

Kommentarer
Postat av: beatrice

Hejsan :) God jul på dig, kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar :) Ha en bra dag.



Kram Bara Bea

2010-12-22 @ 13:59:57
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0