killmeeee

oshit vilken dag det har varit alltså. vi va ju först på bby sen gick vi vidare till pb för att hämta lite kläder till levent. och den promenaden kändes som den längsta och jobbigaste jag gått på länge. när vi nästan va framma började jag må så j*ävla dåligt. höll på att svimma och mina ben kändes som spaghetti:( fick hänga mig på levent som också började må dåligt:( men donna va pigg somvanligt. haha fattar inte vart hon får all energi ifrån:p lillskiten. när vi kom fram gick vi till ica och handlade godis trodde ärligt att jag skulle dö. sen köpte vi pasta och kyckling med pommes i pizzerian. omg det va så sjukt äckligt. gav donna nästan allt fyfan va illa det smakade;( knappt så hon åt upp det.. sen fick vi stressa till bussen men som tur va fick vi faktiskt skjuts ner till stan. kunde äntligen slappna av.. kom hem för ett tag sen. våde jag och levent är skit trötta och donna har tillochmed somnat här i soffan. hahahahahha och levent såg nyss något som han absolut inte ville se. asså hans miiiiin hahhahahahahhahahahahah. kan inte sluta garva omg. aja nu ska vi kolla på film. nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0