hem ljuva hem

vi kom hem ganska sent igår. sen fick vi nå städflipp och städade till nästan kl 2 på natten,haha:) vek alla våra kläder som bara har legat i en enda stor röra en lång tid nu. va skönt att få ordning på allt, kläder, papper och massa saker. sen la vi oss i sängen och kolla på film somnade runt 5. vaknade imorse runt 12 och va jätte pigg. ganska ovanligt eftersom jag alltid sover hela dagarna nästan;o men de var skönt.. sen vaknade levent och vi gjorde oss iordning och gick ner till centrum. först till AF sen gick vi till ica och handlade lite mat osv. nu är vi hemma. vet inte vad som kommer hända senare. ska vell bara ta det lungt kankse går hem till mamma och pappa en stund. mår fortfarande inte så bra. aja nu ska jag och levent göra rent donnas öron;D min älskliiiing<3 fick bostadsbidrag idag också, inte så mycke men några hundra iaf.. jag vet kul att veta huehuehueuehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0