-

sorry för min dåliga uppdatering. det ska ändras på de;o

nyårsafton firades med min underbara pojkvän och donna såklart. vi var först hemma hos mig, åt lite mat. sen kom det massa gäster, då gick jag och levent till ica och handlade massa gottii. när vi kom hem kollade vi på två filmer, the city och den andra minns jag inte ens namnet på. och helt plötsligt så va kl 00.00, kollade på raketerna trodde donna skulle vara jätte rädd, men de va hon inte:) vi somnade nog runt kl 4 imorse..

levent väckte mig för ett tag sen, för han skulle åka in till stan. gick upp efter han drog. är skit trött och hungrig. hatar och vara ensam, men jag har ju donna som jag ska ta ut snart;P hon är ju fööör söt alltså.

ååh jag måste bara visa skorna som jag och levent köpte på mellandagsrean. bebis skor. fyfan va söta jag dör ärligt..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0