-

idaag har jag äntligen blivit klar med all tvätt:D omg känns awesome. va hemma några timmar och gjorde klart allt. sen skulle jag gå och möta levent vid ica så typ sprang jag ner för trappen ute sen så halkade jag och landa på arlset och slog huvudet i trappkanten. kände faktiskt ingenting först låg och skratta bara. sen efter ett tag börja jag känna mig jätte yr, trött och illamående:( sen träffade jag helen och sofia, gick runt i snöovädret sen hem till mig en stund:D donna fick fett med uppmärksamhet, haha så söt min älskling.. jag har nyligen lagat mat till levent han sitter och äter, kul att han gillar deråååå.. kankse lite sent men de gör inget:D här äter vi när vi är hungriga daaaaahhh..  och imorgon ska vi nog vara i stan heeeeeeela långa dagen=) later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0