-

omg, jag kollade nyss in alexandras(kissies) blogg och såg ett inlägg där hon har sparat ut sin hunds klor och har målat dom rosa? HERREGUD, hur sjukt alltså???!!! mår hon bra?? fick en sån chock och mådde så himla dåligt när jag såg bilden.. hur kan man göra så? mot ett försvarslöst djur? tänker hon inte?? men jag hoppas faktiskt att den bilden är fejkad eller nått, för hundens bästa. annars är hon ju allvarligt skadad.. fan, är så jävla frustrerad och arg just nu, så ska inte fortsätta skriva annars kommer riktigt fula ord och meningar komma ut här och det vill jag inte..

min älskling<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kallas provocering :)

2011-01-21 @ 20:41:46
Postat av: helene

såg de jag med jag ba whaaaaaaaaat the f*ck :O:O:O nästan som man ville anmäla skiten för djur plågeri föfan!!

2011-01-25 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0