-

sorry att jag inte har uppdaterat på några dagar. men har haft fullt upp och mått dåligt somvanligt:(.. vi har inhandlat en ny tv och tv bänk:) och spotlights osv. vi ska hem till mig idag och hämta sån där grej man sätter upp tv på och sätta upp våran gamla i sovrummet.. vill ha en byrå också, men det får vänta:D sen igår va vi i stan och handlade massa kläder. hittade ganska mycke den här gången:) 4par byxor och 4tröjor, sen en parfym och mascara. och så bokade vi kryssning, åker på söndag till tallin. skönt ska de bli att åka iväg.. och min älskling levent har jätte ont i kinden:( ooh min bebis. va hos läkaren tidigare idag, så jag hoppas de blir bättre snart. nu håller jag på att laga mat, fiskgratäng och potatis. får se om det blir lika lyckat som min mammas;) hehe. nu måste jag kila, potatisen håller på att koka över, oppppsss.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Maliiiiiin

2011-01-21 @ 09:02:13
URL: http://justdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0