-

vart på promenad med levent och donna,va borta i nästan 1h 30min:) skönt va de. gick förbi mamma och pappa också. och jag måste bara säga fyfan vad halt de va ute, vafan gör dom ingenting åt de? höll på att ramla flera gånger och vägarna bara glänste usch. har fortfarande ont i magen, kankse börjar bli lite tjatigt nu om hur dåligt jag mår men... tvingar ingen att läsa;).. imorgon efter vi har träffat barnmorskan har vi bestämt oss för att åka in till västerås och sova på bby i några dagar tills "lite" pengar kommer:) det skulle ju vara skönt att dra iväg utomlands eller bara på en weekendresa.. handla lite kläder, det ska jag äntligen få göra snart. finally.. nu ska jag kolla på fotboll med min kära.

19+3v   


Kommentarer
Postat av: fanny

hur mkt pengar är "lite"?;P

2011-01-16 @ 22:14:20
Postat av: malin

ja iaf så vi klarar oss ett tag framöver och så vi kan unna oss lite.. tänker inte skriva ut exakt summa:)

2011-01-16 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0