-

har tänkt mycket på det här med att bli mamma. och jag längtar så mycke:) i början va de bara en massa ångest osv.. men nu kan det faktiskt inte kännas bättre.. nästa vecka har jag gått halva tiden, det har gått så sjukt fort så det är inte sant. mår fortfarande lite illa, då och då och är trött hela tiden:(.. förlossningen är något jag tänker på mycke, är rädd.. men det ska nog gå bra, det hoppas jag:) imorgon ska jag och levent till VMC, har ett möte där med barnmorskan. får vell se vad hon har att säga. nu ska jag förbereda mig för en helkväll med fotboll. har lovat levent det, haha:) sen sängen tidigt idag då.. vila, vila och vila. kan man inte få må bra nångång:(? ajdoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0