-

godmorgon.. själv vaknade jag för ett tag sen:s.. är de verkligen normailt att må såhär dåligt hela tiden? jag börjar undra de. när jag vaknade kändes det som jag hade feber. men nu känns det lite bättre. gick ju med uppknäppt jacka och svettades igår när vi skulle gå till pb, det var då jag trodde jag skulle svimma. så det får vell bli hemma och sängen resten av helgen tror jag. och förresten så växer min mage så sjukt fort:O nu tycker jag själv att de börjar synas lite mer än förut iaf. förut såg de bara ut som fett hahah.. aja skitsamma. levent tycker den är fin så det får duga.. bryr mig inte så mycket om vad andra tycker längre. de gjorde jag förut, men vad tjänar det till. jag har ju en underbar pojkvän och familj:D och världens finaste hund:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0