-

vet inte vad jag ska skriva längre. asso okej jag skriver om vad jag gör på dagarna osv, men är de verkligen så intressant att läsa? haha, jag gör ju inte så mycke ändå. känns som om jag sitter och skriver om.. ingenting.. jag undrar själv varför jag sitter och skriver, vad tjänar jag på de? nje hoppsan nu kom negativa jag fram här. humörsvägningar ni vet, såna får jag ju faktiskt ha ibland. kommer då och då, och dom är ju så sjukt jobbiga.. tro mig. min mage börjar växa för fullt nu också. folk säger att det börjar synas mer och mer men själv tycker jag bara att det ser ut som jag har gått upp i vikt. men jag har ju tur som har en jätte bra pojkvän, som alltid stöttar mig. det är jätte skönt. och idag har vi vart i västerås hos hans mamma, vi åt tacos. åt så mycke, kommer inte äta på en vecka fyfan alltså. vi kom nyss hem är helt sluuuut. herå


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en bebis i magen du borde inte röka.

2011-01-03 @ 21:53:22
Postat av: Anonym

varför tog du bort texten om att du tagit en cigarett?

2011-01-04 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0