-

levent åkte till skolan för ett tag sen. har diskat, städat, sminka mig och alla såna saker. får damp på alla kläder som ligger hursomhelst och överallt. vi har för mycket kläder och det får inte plats mera:( och det stör mig, kan dom inte ha större klädskåp i dom är skit lägenheterna? vill flytta, tillbaka till västerås. ända anledningen till att vi flytta hit var för mina föräldrar och barnet. men jag vet inte, tror inte vi flyttar på ett tag. och jag vill börja plugga igen, får panik av att gå hemma och inte göra någonting, men det är skönt ibland, ibland inte. nääfan nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig själv längre. ska snart träffa rebecka och helen. det ska bli roligt:) och faktiskt så saknar jag levent jätta mycke även fast det inte va så länge sen han åkte. kan man sakna någon så mycket även fast man bor med någon och är med den personen 24/7. sen när man är ifrån varandra en liten stund bara så saknar man sönder varandra. det är så jag känner nu.. vill bara att han ska vara här så jag får krama och pussa han och säga hur mycket jag älskar han och att jag aldrig vill vara utan han. trodde inte att jag skulle kunna käna såhär igen.. men idag mår jag bättre än någonsin och kan aldrig hitta någon som är bättre än han. mitt hjärta, mitt allt. <3<3

Kommentarer
Postat av: sarah

när kommer det magbilder? :D eller bilder överhudutaget ;D

2011-02-16 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0